Ακόμα δύο αποχωρήσεις από τον Κισσαμικό
Από την Χανιώτικη ομάδα αποχώρησαν οι Δημήτρης Σουμπασάκης και Γιάνγκ Τσιμόντζι.
Από την Χανιώτικη ομάδα αποχώρησαν οι Δημήτρης Σουμπασάκης και Γιάνγκ Τσιμόντζι.
Μετά την εντός έδρας ήττα του Α.Ο.Χανιά από τον Αχαρναϊκό (0-1).
Γνώρισε την ήττα με 0-1 από τον Αχαρναϊκό.
Η Καλλιθέα ήταν καλά οργανωμένη αμυντικά με αποτέλεσμα ο ενισχυμένος Κισσαμικός να μείνει στο 0-0 με την ομάδα από το Ελ Πάσο.
Οι δύο πρώην παίκτες του Εργοτέλη ανακοινώθηκαν και επίσημα από τους “Φαίακες”.
Για το παιχνίδι με τον Εργοτέλη.
Η Χανιώτικη ομάδα υπόδέχεται σήμερα (17.15) στα Περβόλια τον πανίσχυρο Ολυμπιακό για την φάση των “16” του Κυπέλλου.
Που διαθέτει και ο σύνδεσμος φιλάθλων της Χανιώτικης ομάδας, Blue Boys.
Που θα είναι το πρώτο ματς της νέας χρονιάς για τον Κισσαμικό.
Η γενική είσοδος έχει οριστεί στα 15 ευρώ.