Παίζει Μάλεμε ο Κισσαμικός

23/06/2015 14:40

Στο γήπεδο του Μάλεμε στα Χανιά θα αγωνιστεί την προσεχή αγωνιστική περίοδο ο Κισσαμικός και αυτή είναι η έδρα που θα δηλώσει στην ΕΠΟ.