Τα συγχαρητήρια του Β. Κεφαλούκου στην διαιτησία και το “ευχαριστώ” στον Ανθεστίωνα

10/11/2025 16:21

Ο πρόεδρος των Δειλινων, Βαγγέλης Κεφαλούκος, ευχαρίστησε τον Ανθεστίωνα για την υποδειγματική του φιλοξενία, ενώ παράλληλα έδωσε συγχαρητήρια στους διαιτητές της αναμέτρησης.