Μπάρμπεκιου στα Δειλινά!

15/01/2026 21:11

Μετά τη σπουδαία νίκη κόντρα στην Αγία Βαρβάρα, η διοίκηση των Δειλινών παρέθεσε χθες, Τετάρτη (14/1), γεύμα στους ποδοσφαιριστές και στο τεχνικό επιτελείο της ομάδας, σε ένα ιδιαίτερα ευχάριστο και οικογενειακό κλίμα.