Παναθηναϊκός: Απέκτησε τον Μπαζούκη από τον Άρη
Ο Παναθηναϊκός απέκτησε με τριετές συμβόλαιο τον Φίλιππο Μπαζούκη, που αγωνιζόταν στις Ακαδημίες του Άρη. Το «τριφύλλι», με απόφαση των Φύσσα-Ελευθεριάδη, επέλεξε να δαπανήσει ένα σημαντικό ποσό για τον 17χρονο αμυντικό μέσο, με ορίζοντα το μέλλον. Διαβάστε επίσης: Καλλιμάρμαρο: Λάμπει ξανά το Στάδιο χάρη στον Βαγγέλη Μαρινάκη Πρόκειται για ένα παιδί με εξαιρετικά φυσικά προσόντα, […]


Αριθμός Πιστοποίησης ΜΗΤ 242701